FIRINCI’LARA HİJYEN EĞİTİMİ…
İnegöl genelinde faaliyet gösteren fırıncı esnafına kişisel hijyen ve işyeri hijyeni konularında eğitimi verildi.
Tarım ve Orman Bakanlığı ile Türkiye Fırıncılar Federasyonu arasında imzalanan protokole göre Türkiye genelinde faaliyet gösteren fırıncı, unlu mamül üreticisi ve ekmek fabrikası çalışanlarına hijyen konusunda eğitim verilmesi kararlaştırılmıştı.

Bu çerçevede İnegöl Fırıncılar Kooperatifi ile Bursa İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, İnegöl İlçe Tarım Müdürlüğü işbirliğinde düzenlenen toplantıda, fırıncı, unlu mamül üreticisi ve ekmek fabrikası çalışanlarına eğitim verildi.

İnegöl Esnaf Sarayı Toplantı salonunda gerçekleşen toplantıda konuşan İnegöl Fırıncılar Kooperatifi Başkanı Davut Bıyık “Gıda maddesi üretimi yapan esnafların her zaman gıda tebliğ ve yönetmeliklerine uygun üretim yapmasından yana olduklarını belirterek, bugün yaptığımız eğitime 240 fırın personeli katıldı” dedi.
HABER: ŞABAN KORKMAZ
-
BUNALTICI SICAKLAR GELİYOR!..
-
YAŞLI KADIN KİRAZ TOPLARKEN AĞAÇTAN DÜŞTÜ!..
-
POLİS YKS SINAVINA 1 DAKİKA KALA YETİŞTİRDİ!..
-
İNEGÖL HOCAKÖY’DE PETROL BULUNDU!..
-
KAYMAKAM EREN ARSLAN HELALLİK İSTEDİ…
-
İNEGÖL KAFKASSPOR, YENİ TEKNİK SORUMLUSU İLE ANLAŞTI…

