ZEHİR TACİRLERİNE OPERASYON…
İnegöl’de yapılan uyuşturucu operasyonunda 2 kişi gözaltına alındı.
İnegöl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Büro Amirliği ekipleri, uyuşturucu tacirlerine yönelik yaptığı operasyon sonucu Yenice Mahallesi Refah Sokak’ta ikamet eden Ali B. (31) ve Baran İ. (17) isimli 2 şahsı gözaltına aldı. Yapılan aramada Ali B.’nin Üzerinden 83 adet uyuşturucu Extacy hap ve 2,26 gram uyuşturucu metamfetamin maddesi, uyuşturucu madde ticaretinden kazandığı değerlendirilen 110 lira para ile 1 adet kuru sıkı tabanca, Baran İ.’nin üzerinden ise 1 adet ruhsatsız tabanca ele geçirildi. 2 şahıs da sorgulamanın ardından adliyeye sevk edildi. Ali B. mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi. Diğer şahıs adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
BENZER HABERLER
-
BUNALTICI SICAKLAR GELİYOR!..
-
YAŞLI KADIN KİRAZ TOPLARKEN AĞAÇTAN DÜŞTÜ!..
-
POLİS YKS SINAVINA 1 DAKİKA KALA YETİŞTİRDİ!..
-
İNEGÖL HOCAKÖY’DE PETROL BULUNDU!..
-
KAYMAKAM EREN ARSLAN HELALLİK İSTEDİ…
-
İNEGÖL KAFKASSPOR, YENİ TEKNİK SORUMLUSU İLE ANLAŞTI…
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.

