SAMİ ÇAKMAK YENİDEN BAŞKAN…
İnegöl Muhtarlar Derneği Başkanlığı için yapılan seçimde Çayyaka Mahallesi Muhtarı Sami Çakmak yeniden başkanlığa seçildi.
İnegöl’de Muhtarlar Derneği başkanlık seçimi Boğazköy Mahallesi Muhtarı İsmail Ese ve Çayyaka Mahallesi Muhtarı Sami Çakmak arasında geçti. Dostluk içerisinde geçen seçimin ardından yeni Başkan Sami Çakmak oldu.
116 mahalle muhtarından 111 mahalle muhtarı kongrede oy kullandı. 5 muhtar ise mazeret bildirerek kongreye katılmadı. 111 oyun kullanıldığı seçimde İsmail Ese 46 oy aldı. 66 oy alan Sami Çakmak ise yeniden Muhtarlar Derneği Başkanı oldu.
HABER: ŞABAN KORKMAZ
BENZER HABERLER
-
BUNALTICI SICAKLAR GELİYOR!..
-
YAŞLI KADIN KİRAZ TOPLARKEN AĞAÇTAN DÜŞTÜ!..
-
POLİS YKS SINAVINA 1 DAKİKA KALA YETİŞTİRDİ!..
-
İNEGÖL HOCAKÖY’DE PETROL BULUNDU!..
-
KAYMAKAM EREN ARSLAN HELALLİK İSTEDİ…
-
İNEGÖL KAFKASSPOR, YENİ TEKNİK SORUMLUSU İLE ANLAŞTI…
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.

