SOBADAN SIZAN GAZ ZEHİRLEDİ…
İnegöl’de sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen Ayhan (53) ve Nurten M. (44) çifti, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı. Çiftin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Olay, saat 04.00 sıralarında İnegöl’ün kırsal Karakadı Mahallesi’nde meydana geldi. Evde kömür sobasını yakan Ayhan ve Nurten M. çifti, gece saatlerinde sızan karbonmonoksit gazından etkilendi. Eşinin öksürük sesini duyarak güçlükle uyanan Ayhan M., odada yoğun duman fark etti ve hemen 112 Acil Çağrı Merkezi’ne ihbarda bulundu.
İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, çiftin ilk müdahalesini evde yaptıktan sonra İnegöl Devlet Hastanesi’ne sevk etti. Hastanede tedavi altına alınan çiftin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Karbonmonoksit zehirlenmesine karşı vatandaşların dikkatli olması gerektiği belirtilirken, jandarma ekipleri olayla ilgili detaylı inceleme başlattı.
HABER: ŞABAN KORKMAZ
BENZER HABERLER
-
BUNALTICI SICAKLAR GELİYOR!..
-
YAŞLI KADIN KİRAZ TOPLARKEN AĞAÇTAN DÜŞTÜ!..
-
POLİS YKS SINAVINA 1 DAKİKA KALA YETİŞTİRDİ!..
-
İNEGÖL HOCAKÖY’DE PETROL BULUNDU!..
-
KAYMAKAM EREN ARSLAN HELALLİK İSTEDİ…
-
İNEGÖL KAFKASSPOR, YENİ TEKNİK SORUMLUSU İLE ANLAŞTI…
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.

