NİHAYET MASKE HARİÇ YASAKLAR KALKIYOR…
İçişleri Bakanlığı, sokağa çıkma ve şehirler arası seyahat kısıtlamalarının sona ereceği 1 Temmuz’da başlayacak kademeli normalleşmenin üçüncü etabına ilişkin genelge yayımladı.
Kısıtlamalarının sona ereceği 1 Temmuz’da başlayacak kademeli normalleşmenin üçüncü etabına ilişkin genelge yayımladı. Genelgenin içerdiği maddeler şöyle;
İçişleri Bakanlığı Genelgesine göre tüm işyerleri ve sinema salonları 1 Temmuz 2021 Perşembe gününden itibaren tekrar faaliyet gösterebilecek.
Konser, festival, gençlik kampı gibi etkinliklere kişi başına asgari açık alanlarda 4 metrekare, kapalı alanlarda 6 metrekare yer bırakılmak ve Salgın Yönetimi ve Çalışma Rehberinde belirtilen kural ve esaslar ile temizlik, maske ve mesafe prensiplerine uyulmak kaydıyla izin verilecek.
Park, bahçe, kamp, piknik/mesire alanı gibi yerlerde Covid-19’la mücadele kapsamında uygulanan kısıtlamalar 1 Temmuz’dan itibaren kaldırılacak.
HABAR: ŞABAN KORKMAZ
-
BUNALTICI SICAKLAR GELİYOR!..
-
YAŞLI KADIN KİRAZ TOPLARKEN AĞAÇTAN DÜŞTÜ!..
-
POLİS YKS SINAVINA 1 DAKİKA KALA YETİŞTİRDİ!..
-
İNEGÖL HOCAKÖY’DE PETROL BULUNDU!..
-
KAYMAKAM EREN ARSLAN HELALLİK İSTEDİ…
-
İNEGÖL KAFKASSPOR, YENİ TEKNİK SORUMLUSU İLE ANLAŞTI…

