ALPER TABAN’DAN MÜJDE!
İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, ilçeye kazandırılacak yeni bir sağlık yatırımıyla ilgili müjdeyi duyurdu.
Süleymaniye Mahallesi’nde hayata geçirilecek olan sağlık merkezi, Sağlık Bakanlığı tarafından SHİFA Projesi kapsamında inşa edilecek.


Yatırımın yapılacağı alanın tahsisi İnegöl Belediyesi tarafından gerçekleştirilirken, Başkan Taban sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Süleymaniye Mahallesi 1. Ramazan Sokak’ta tahsis ettiğimiz alanda Sağlık Bakanlığımız yatırımını gerçekleştirecek. Bir yılda tamamlanması hedeflenen projenin, sağlıklı günlerde kullanılması dileğiyle” ifadelerine yer verdi.
HABER: ŞABAN KORKMAZ
BENZER HABERLER
-
BUNALTICI SICAKLAR GELİYOR!..
-
YAŞLI KADIN KİRAZ TOPLARKEN AĞAÇTAN DÜŞTÜ!..
-
POLİS YKS SINAVINA 1 DAKİKA KALA YETİŞTİRDİ!..
-
İNEGÖL HOCAKÖY’DE PETROL BULUNDU!..
-
KAYMAKAM EREN ARSLAN HELALLİK İSTEDİ…
-
İNEGÖL KAFKASSPOR, YENİ TEKNİK SORUMLUSU İLE ANLAŞTI…
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.

