OTLUK ALANDA ÇIKAN YANGIN İTFAİYE EKİPLERİNCE SÖNDÜRÜLDÜ…
Ertuğrul Gazi Mahallesi’nde Kozluca Yolu üzerinde bulunan otluk alanda çıkan yangın, İnegöl itfaiye ekiplerinin hızlı müdahalesiyle kısa sürede söndürüldü.

İnegöl’ün Ertuğrul Gazi Mahallesi’nde Kozluca Yolu üzerinde bulunan otluk alanda çıkan yangın, İnegöl itfaiye ekiplerinin hızlı müdahalesiyle kısa sürede söndürüldü. Olayın nedeni henüz belirlenemedi. Yangın, yerel halkın endişeye kapılmasına sebep olsa da can ve mal kaybı yaşanmadı.
Yangının çıktığı bölgeye kısa sürede ulaşan İnegöl itfaiye ekipleri, yangını kontrol altına alarak söndürdü. Yangının ardından ekipler, bölgedeki soğutma işlemlerini tamamladı ve bölgeden ayrıldı.
HABER: ŞABAN KORKMAZ
BENZER HABERLER
-
BUNALTICI SICAKLAR GELİYOR!..
-
YAŞLI KADIN KİRAZ TOPLARKEN AĞAÇTAN DÜŞTÜ!..
-
POLİS YKS SINAVINA 1 DAKİKA KALA YETİŞTİRDİ!..
-
İNEGÖL HOCAKÖY’DE PETROL BULUNDU!..
-
KAYMAKAM EREN ARSLAN HELALLİK İSTEDİ…
-
İNEGÖL KAFKASSPOR, YENİ TEKNİK SORUMLUSU İLE ANLAŞTI…
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.

