ELEKTRİK AKIMINA KAPILAN İŞÇİ YARALANDI…
Sulhiye Mahallesi’nde yapımı devam eden inşaatta elektrik akımına kapılan işçi yaralandı. İşçiler, akıma kapılan genci kurtarıp, vücudunun bir kısmını toprağa gömdüler.
Alınan bilgiye göre; Sulhiye Mahallesindeki bir inşaatta meydana geldi. Engin A. (19), çalıştığı sırada elektrik akımına kapıldı. Arkadaşları, genci akımdan kurtardı.
Arkadaşları, vücudundaki elektriği alması için, Engin A’nın bedeninin bir kısmını toprağa gömdü. Yaralı genç, olay yerine sevk edilen sağlık ekibi tarafından toprak altından çıkarılarak ambulansla İnegöl Devlet Hastanesine kaldırıldı.
HABER: ŞABAN KORKMAZ
BENZER HABERLER
-
BUNALTICI SICAKLAR GELİYOR!..
-
YAŞLI KADIN KİRAZ TOPLARKEN AĞAÇTAN DÜŞTÜ!..
-
POLİS YKS SINAVINA 1 DAKİKA KALA YETİŞTİRDİ!..
-
İNEGÖL HOCAKÖY’DE PETROL BULUNDU!..
-
KAYMAKAM EREN ARSLAN HELALLİK İSTEDİ…
-
İNEGÖL KAFKASSPOR, YENİ TEKNİK SORUMLUSU İLE ANLAŞTI…
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.

