AÇ TİLKİLER ŞEHİRE İNDİ!..
Kar yağışıyla birlikte aç kalan tilkiler yiyecek aramak için yerleşim merkezine indi. Yiyecek arayan 2 tilki vatandaşlar tarafından görüntülendi.
İnegöl’de tilkiler yiyecek ararken bir vatandaş tarafından cep telefonuyla kaydedildi. Kar yağdığı için yemek bulmakta zorlanan tilkiler şehir merkezine inerek çöp konteynerlerinden yiyecek aradı.
Bu anlar bir vatandaş görüntüledi. Hayvan Dernekleri yöneticileri, vatandaşlardan yaban hayatındaki hayvanların aç kalmaması için civara yiyecek, ya da ekmek bırakmalarını istediler
BENZER HABERLER
-
MAVİ KÖŞE KIRAATHANESİ’DE ÇAY İÇTİNİZ Mİ?
-
ELEKTRİK AKIMINA KAPILAN KÜÇÜK MUHAMMED’İ ALLAH KORUDU!..
-
ÇİLEK MOBİLYA ŞİRKETİNDE ÖNEMLİ TOPLANTI…
-
AKRAN DOTLUĞU PROJESİNDE ÖNEMLİ BAŞARI!..
-
GECE YARISI ÇIKAN YANGIN MAHALLELİYİ KORKUTTU!..
-
KAYMAKAM ARSLAN’DAN MEVSİMLİK TARIM İŞÇİLERİNE BAYRAM ZİYARETİ…
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.

