ALPER TABAN’DAN MÜJDE!
İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, ilçeye kazandırılacak yeni bir sağlık yatırımıyla ilgili müjdeyi duyurdu.
Süleymaniye Mahallesi’nde hayata geçirilecek olan sağlık merkezi, Sağlık Bakanlığı tarafından SHİFA Projesi kapsamında inşa edilecek.


Yatırımın yapılacağı alanın tahsisi İnegöl Belediyesi tarafından gerçekleştirilirken, Başkan Taban sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Süleymaniye Mahallesi 1. Ramazan Sokak’ta tahsis ettiğimiz alanda Sağlık Bakanlığımız yatırımını gerçekleştirecek. Bir yılda tamamlanması hedeflenen projenin, sağlıklı günlerde kullanılması dileğiyle” ifadelerine yer verdi.
HABER: ŞABAN KORKMAZ
BENZER HABERLER
-
MAVİ KÖŞE KIRAATHANESİ’DE ÇAY İÇTİNİZ Mİ?
-
ELEKTRİK AKIMINA KAPILAN KÜÇÜK MUHAMMED’İ ALLAH KORUDU!..
-
ÇİLEK MOBİLYA ŞİRKETİNDE ÖNEMLİ TOPLANTI…
-
AKRAN DOTLUĞU PROJESİNDE ÖNEMLİ BAŞARI!..
-
GECE YARISI ÇIKAN YANGIN MAHALLELİYİ KORKUTTU!..
-
KAYMAKAM ARSLAN’DAN MEVSİMLİK TARIM İŞÇİLERİNE BAYRAM ZİYARETİ…
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.

