Tost, yıllardır Türk mutfağında sevilen, pratik ve doyurucu bir atıştırmalık olarak hayatımıza giren aynı zamanda kahvaltılarda veya ara öğünlerde tercih edilen yiyecektir.
İnegöl’de “Tost sandıklarım” ismli Büfe sahibi Kadir Sevinç, Cuma mah İshakpaşa sok No 3/C adresinde yaklaşık 8 yıldır İnegöl çarşı esnafına hizmet veriyor.
Kendine ait Çay ocağı işyerinde kaliteli ve lezzetli Çay ile Tost yapan Kadir Sevinç,” Yiyecek işi yaptığımız için Temizlik ve kalite bizim için çok önemli. Tostumuzun lezzetli olmasının en önemli faktörü hakiki dana etinden sucuk ile hakiki doğal tereyağı kullanmamızdır” diyen Kadir Sevinç,”Bizim tostumuzu yiyen lezzetin tadına varınca eşine dostuna tavsiye ediyor buda bizi mutlu ediyor ” şeklinde konuştu
Hizmet verdiği müşterilerinin çayınıda çok beğendiğini söyleyen Kadir Sevinç,”Özel siyah ve bamya yaprağı karışımı yaptığımız çay müthiş ilgi görüyor ve adeta çayımızı içen bir daha çayımızın lezzetini tadını unutamıyor” dedi
Ekip olarak müşteriye tatlı dil ve Güleryüzle davranıyoruz diyen Kadir Sevinç,”İşimizi severek yapıyoruz, tüm bu bahsettiklerim bir araya geldiğinde ortaya lezzetli Tost ve Çay çıkıyor bizde bu durumdan son derece memnunuz”diyor.
ÖZEL HABER: ŞABAN KORKMAZ