BAHÇEDE KENDİNİ ASTI!..
Hayriye Mahallesi’nde meydana gelen acı olayda, 73 yaşındaki kadın sabah saatlerinde evinin bahçesinde canına kıydı.

Acı olay Hayriye mahallesinde meydana geldi. 73 yaşındaki yaşlı kadın evinin bahçesinde kendini asara canına kıydı.
Psikolojik sorunları olan S B.(73) isimli kadın, evinin bahçesinde iple kendini asarak canına kıydı. Ailesinin kadını asılı halde bulması üzerine, yetkililere haber verildi.
Olay yerine 112 Acil ve Jandarma ekipleri sevk edildi. Sağlık ekipleri kadını ölmüş halde buldu. Jandarma olayla ilgili soruşturma başlattı.
HABER: ŞABAN KORKMAZ
BENZER HABERLER
-
BUNALTICI SICAKLAR GELİYOR!..
-
YAŞLI KADIN KİRAZ TOPLARKEN AĞAÇTAN DÜŞTÜ!..
-
POLİS YKS SINAVINA 1 DAKİKA KALA YETİŞTİRDİ!..
-
İNEGÖL HOCAKÖY’DE PETROL BULUNDU!..
-
KAYMAKAM EREN ARSLAN HELALLİK İSTEDİ…
-
İNEGÖL KAFKASSPOR, YENİ TEKNİK SORUMLUSU İLE ANLAŞTI…
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.

