ÇÖP’TEN 28 KİLOGRAM UYUŞTURUCU ZEHİRİ ÇIKTI…
İnegöl’de çöp konteynerinden 28 kilogram uyuşturucu çıktı.
Alınan bilgiye göre; Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Büro Amirliği ve İstihbarat Grup Amirliği ekipleri ilçeye yüklü miktarda uyuşturucu madde getirileceği yönünde ihbar alması üzerine harekete geçti.
Uyuşturucu maddelerin Yenice Mahallesi Refah Sokak’taki çöp konteynerinin içinde saklandığını tespit etti. Polis ekiplerince yapılan operasyonda çöp konteynerinde 29 paket halinde toplam 28 kilo 682 gram sentetik bonzai uyuşturucu maddesi ele geçirildi. Emniyet ekipleri, uyuşturucu maddeleri çöpte saklayan şahıs veya şahısları yakalamak için çalışma başlattı.
BENZER HABERLER
-
BUNALTICI SICAKLAR GELİYOR!..
-
YAŞLI KADIN KİRAZ TOPLARKEN AĞAÇTAN DÜŞTÜ!..
-
POLİS YKS SINAVINA 1 DAKİKA KALA YETİŞTİRDİ!..
-
İNEGÖL HOCAKÖY’DE PETROL BULUNDU!..
-
KAYMAKAM EREN ARSLAN HELALLİK İSTEDİ…
-
İNEGÖL KAFKASSPOR, YENİ TEKNİK SORUMLUSU İLE ANLAŞTI…
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.

