İNDAK ENKAZDA TATBİKAT YAPTI…
İnegöl Doğal Afetler Arama Kurtarma (İNDAK) Derneği, yaşanabilecek afetlere karşı hazır olabilmek için çalışmalarına kaldığı yerden devam ediyor.
İnegöl Belediyesi işbirliği ile gerçekleştirilen çalışmada enkazdan yaralı kurtarma, kuleden iple iniş ve yaralı tahliyesi çalışmaları yapıldı.
İNDAK Başkanı Ömer Gürkan, “Tamamen gönüllülerden oluşan ekibimiz gülük hayatın koşuşturmacılarından fedakarlık yaparak 2 haftada bir saha çalışmalarına katılıyor. Bilgilerimizi taze tutmak için her fırsatı değerlendiriyoruz. Pandemi sürecinin sona ermesiyle çok daha farklı geniş çaplı çalışmalara imza atmayı planlıyoruz” ifadelerini kullandı.
BENZER HABERLER
-
MAVİ KÖŞE KIRAATHANESİ’DE ÇAY İÇTİNİZ Mİ?
-
ELEKTRİK AKIMINA KAPILAN KÜÇÜK MUHAMMED’İ ALLAH KORUDU!..
-
ÇİLEK MOBİLYA ŞİRKETİNDE ÖNEMLİ TOPLANTI…
-
AKRAN DOTLUĞU PROJESİNDE ÖNEMLİ BAŞARI!..
-
GECE YARISI ÇIKAN YANGIN MAHALLELİYİ KORKUTTU!..
-
KAYMAKAM ARSLAN’DAN MEVSİMLİK TARIM İŞÇİLERİNE BAYRAM ZİYARETİ…
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.

