İNDAK ENKAZDA TATBİKAT YAPTI…
İnegöl Doğal Afetler Arama Kurtarma (İNDAK) Derneği, yaşanabilecek afetlere karşı hazır olabilmek için çalışmalarına kaldığı yerden devam ediyor.
İnegöl Belediyesi işbirliği ile gerçekleştirilen çalışmada enkazdan yaralı kurtarma, kuleden iple iniş ve yaralı tahliyesi çalışmaları yapıldı.
İNDAK Başkanı Ömer Gürkan, “Tamamen gönüllülerden oluşan ekibimiz gülük hayatın koşuşturmacılarından fedakarlık yaparak 2 haftada bir saha çalışmalarına katılıyor. Bilgilerimizi taze tutmak için her fırsatı değerlendiriyoruz. Pandemi sürecinin sona ermesiyle çok daha farklı geniş çaplı çalışmalara imza atmayı planlıyoruz” ifadelerini kullandı.
BENZER HABERLER
-
BUNALTICI SICAKLAR GELİYOR!..
-
YAŞLI KADIN KİRAZ TOPLARKEN AĞAÇTAN DÜŞTÜ!..
-
POLİS YKS SINAVINA 1 DAKİKA KALA YETİŞTİRDİ!..
-
İNEGÖL HOCAKÖY’DE PETROL BULUNDU!..
-
KAYMAKAM EREN ARSLAN HELALLİK İSTEDİ…
-
İNEGÖL KAFKASSPOR, YENİ TEKNİK SORUMLUSU İLE ANLAŞTI…
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.

