İNEGÖLSPOR TARİHİNDE BİR İLK!..
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, 2. Lig ekiplerinden Artı Değer Vanspor ve İnegölspor’a 3’er puan silme cezası verdi. Bu karar, İnegölspor’un tarihinde ilk kez puan silme cezası almasına neden oldu.

TFF’den yapılan açıklamaya göre, 2024-2025 sezonu kulüp lisans süreci tamamlandı. SGK ve vergi borçlarına yönelik yapılandırma belgelerini belirlenen süre içinde sunmayan Artı Değer Vanspor ve İnegölspor, 3’er puan silme cezasına çarptırıldı.
HABER: ŞABAN KORKMAZ
BENZER HABERLER
-
BUNALTICI SICAKLAR GELİYOR!..
-
YAŞLI KADIN KİRAZ TOPLARKEN AĞAÇTAN DÜŞTÜ!..
-
POLİS YKS SINAVINA 1 DAKİKA KALA YETİŞTİRDİ!..
-
İNEGÖL HOCAKÖY’DE PETROL BULUNDU!..
-
KAYMAKAM EREN ARSLAN HELALLİK İSTEDİ…
-
İNEGÖL KAFKASSPOR, YENİ TEKNİK SORUMLUSU İLE ANLAŞTI…
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.

