İNEGÖLSPOR TARİHİNDE BİR İLK!..
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, 2. Lig ekiplerinden Artı Değer Vanspor ve İnegölspor’a 3’er puan silme cezası verdi. Bu karar, İnegölspor’un tarihinde ilk kez puan silme cezası almasına neden oldu.

TFF’den yapılan açıklamaya göre, 2024-2025 sezonu kulüp lisans süreci tamamlandı. SGK ve vergi borçlarına yönelik yapılandırma belgelerini belirlenen süre içinde sunmayan Artı Değer Vanspor ve İnegölspor, 3’er puan silme cezasına çarptırıldı.
HABER: ŞABAN KORKMAZ
BENZER HABERLER
-
MAVİ KÖŞE KIRAATHANESİ’DE ÇAY İÇTİNİZ Mİ?
-
ELEKTRİK AKIMINA KAPILAN KÜÇÜK MUHAMMED’İ ALLAH KORUDU!..
-
ÇİLEK MOBİLYA ŞİRKETİNDE ÖNEMLİ TOPLANTI…
-
AKRAN DOTLUĞU PROJESİNDE ÖNEMLİ BAŞARI!..
-
GECE YARISI ÇIKAN YANGIN MAHALLELİYİ KORKUTTU!..
-
KAYMAKAM ARSLAN’DAN MEVSİMLİK TARIM İŞÇİLERİNE BAYRAM ZİYARETİ…
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.

