KAYMAKAM EREN ARSLAN HELALLİK İSTEDİ…
İnegöl’de katıldığı açılış programında konuşan Kaymakam Eren Arslan, ilçede sayılı günlerinin kaldığını belirterek vatandaşlardan helallik istedi.
İnegöl Kaymakamı Eren Arslan, ilçede gerçekleştirilen bir işletmenin açılış töreninde yaptığı konuşmada İnegöllü vatandaşlardan helallik istedi. İnegöl’de sayılı günlerinin kaldığını söyleyen Arslan’ın konuşması sırasında duygulandığı anlar kameralara yansıdı.
Yeni açılan işletmenin ilçeye ve istihdama katkı sağlayacağını belirten Arslan, işletme sahibi Ayhan Bey ile ailesine hayırlı ve bereketli kazançlar diledi.

KAYMAKAM EREN ARSLAN
Açılan her işletmenin kent ekonomisi açısından önem taşıdığını ifade eden Kaymakam Arslan, “Her açılan işletme şehrimize bir değer katmakta, istihdama ve katma değere katkı sağlamakta. Bu da bizleri son derece memnun etmektedir” dedi.
İşletmenin ticari faaliyetinin yanı sıra önemli bir hizmeti de yerine getireceğini belirten Arslan, “Rabbim helalinden bereketli işler nasip etsin. Yeni müessesenin Ayhan Bey’e ve ailesine hayırlı olmasını diliyorum” ifadelerini kullandı.
Konuşmasının sonunda İnegöl’den ayrılma sürecine ilişkin mesaj veren Arslan, sözlerini fazla uzatmak istemediğini söyledi.
Eren Arslan, “Aslında İnegöl’de sayılı günlerim kaldı. Ben de artık misafirim diyebilirim. Bu hususta çok konuşmak istemiyorum ama hakkınızı helal edin” diye konuştu.
Arslan’ın bu sözleri törene katılanlar tarafından alkışlarla karşılanırken, ilçeden ayrılmanın kendisi için kolay olmadığı konuşmasına ve görüntülere yansıdı.
HABER: ŞABAN KORKMAZ
-
BUNALTICI SICAKLAR GELİYOR!..
-
YAŞLI KADIN KİRAZ TOPLARKEN AĞAÇTAN DÜŞTÜ!..
-
POLİS YKS SINAVINA 1 DAKİKA KALA YETİŞTİRDİ!..
-
İNEGÖL HOCAKÖY’DE PETROL BULUNDU!..
-
KAYMAKAM EREN ARSLAN HELALLİK İSTEDİ…
-
İNEGÖL KAFKASSPOR, YENİ TEKNİK SORUMLUSU İLE ANLAŞTI…

