KOLONYA İÇTİ HAYATINDAN OLDU!..
Marketten aldığı kolonyayı içince hayatını kaybetti. 10 gün önce Kurşunlu Mahallesin’ de yaşanan trajik olay, tüyler ürpertiyor.

İnegöl’ün Kurşunlu Mahallesi’nde 10 gün önce yaşanan bir olay, kolonyanın ne kadar tehlikeli olabileceğini bir kez daha gözler önüne serdi. Marketten aldığı kolonyayı içen Mehmet Kuzgun, ne yazık ki hayatını kaybetti.
Mehmet Kuzgun, İnegöl Kurşunlu Mahallesi’ndeki bir marketten kolonya satın aldı. Ancak evine döndüğünde bu kolonyayı içecek olarak tüketti. Maalesef bu yanılgı, onun hayatına mal oldu.
İçtikten kısa bir süre sonra rahatsızlanan Mehmet Kuzgun, hemen İnegöl Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Ancak yoğun bakıma alınmasına rağmen tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.
Kolonyanın içeriğinde bulunan yüksek alkol oranı ve diğer kimyasal bileşenler nedeniyle içilmesi halinde ciddi sağlık sorunlarına hatta ölümlere yol açabilir. Bu nedenle kolonya ve benzeri ürünlerin sadece dış kullanım için olduğunu unutmamak hayati önem taşımaktadır.
HABER: ŞABAN KORKMAZ
-
BUNALTICI SICAKLAR GELİYOR!..
-
YAŞLI KADIN KİRAZ TOPLARKEN AĞAÇTAN DÜŞTÜ!..
-
POLİS YKS SINAVINA 1 DAKİKA KALA YETİŞTİRDİ!..
-
İNEGÖL HOCAKÖY’DE PETROL BULUNDU!..
-
KAYMAKAM EREN ARSLAN HELALLİK İSTEDİ…
-
İNEGÖL KAFKASSPOR, YENİ TEKNİK SORUMLUSU İLE ANLAŞTI…

