Mobiliyum AVM üyeleri Yavru Vatanda
İnegöl Mobiliyum AVM 2. İstişare Toplantısı Kıbrıs Kaya Artemis otelde tüm üyelerin katılımı ile yapılıyor.

İnegöl Mobiliyum AVM 2. İstişare Toplantısı 22-24 Aralık tarihinde Kıbrıs Kaya Artemis otelde tüm üyelerin katılımı ile gerçekleşiyor.

Kurulu Başkanı Talha Timur Han,”Mobiliyum’un Kurumsal anlamda daha iyi yönetilmesi, tasarrufa gidilmesi adına radikal kararlar alarak bu günlere geldik. Kararlarımızı ve yapmış olduğumuz çalışmalarımızı paylaşma Mobiliyum AVM’nin ve üylerimizin menfaati doğrultusunda çalışmalar yaptıklarını söyleyen Mobiliyum AVM yönetim anlamında bu istişare toplantıları önemsiyoruz. Birlik olacağız Bir olacağız Diri olacağız” dedi.
HABER: ŞABAN KORKMAZ
BENZER HABERLER
-
MAVİ KÖŞE KIRAATHANESİ’DE ÇAY İÇTİNİZ Mİ?
-
ELEKTRİK AKIMINA KAPILAN KÜÇÜK MUHAMMED’İ ALLAH KORUDU!..
-
ÇİLEK MOBİLYA ŞİRKETİNDE ÖNEMLİ TOPLANTI…
-
AKRAN DOTLUĞU PROJESİNDE ÖNEMLİ BAŞARI!..
-
GECE YARISI ÇIKAN YANGIN MAHALLELİYİ KORKUTTU!..
-
KAYMAKAM ARSLAN’DAN MEVSİMLİK TARIM İŞÇİLERİNE BAYRAM ZİYARETİ…
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.

