SOBADAN SIZAN GAZ ZEHİRLEDİ…
İnegöl’de sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen Ayhan (53) ve Nurten M. (44) çifti, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı. Çiftin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Olay, saat 04.00 sıralarında İnegöl’ün kırsal Karakadı Mahallesi’nde meydana geldi. Evde kömür sobasını yakan Ayhan ve Nurten M. çifti, gece saatlerinde sızan karbonmonoksit gazından etkilendi. Eşinin öksürük sesini duyarak güçlükle uyanan Ayhan M., odada yoğun duman fark etti ve hemen 112 Acil Çağrı Merkezi’ne ihbarda bulundu.
İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, çiftin ilk müdahalesini evde yaptıktan sonra İnegöl Devlet Hastanesi’ne sevk etti. Hastanede tedavi altına alınan çiftin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Karbonmonoksit zehirlenmesine karşı vatandaşların dikkatli olması gerektiği belirtilirken, jandarma ekipleri olayla ilgili detaylı inceleme başlattı.
HABER: ŞABAN KORKMAZ
BENZER HABERLER
-
MAVİ KÖŞE KIRAATHANESİ’DE ÇAY İÇTİNİZ Mİ?
-
ELEKTRİK AKIMINA KAPILAN KÜÇÜK MUHAMMED’İ ALLAH KORUDU!..
-
ÇİLEK MOBİLYA ŞİRKETİNDE ÖNEMLİ TOPLANTI…
-
AKRAN DOTLUĞU PROJESİNDE ÖNEMLİ BAŞARI!..
-
GECE YARISI ÇIKAN YANGIN MAHALLELİYİ KORKUTTU!..
-
KAYMAKAM ARSLAN’DAN MEVSİMLİK TARIM İŞÇİLERİNE BAYRAM ZİYARETİ…
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.

