TOGG’UN LOGOSU YERİNİ ALDI…
Türkiye’nin otomobili TOGG, yeni logosuyla ilk kez görüldü.
Türkiye’nin Otomobili Girişim Grubu (TOGG), yerli otomobil üretim çalışmalarına devam ediyor. 2022 yılının son çeyreğinde de banttan indirilmesi hedeflenen yerli otomobil, yeni logosuyla araç üzerinde ilk defa görüldü. Aracın logolu görüntüsü sosyal medya hesabı üzerinden paylaşıldı.
TOGG, 5-8 Ocak tarihlerinde Las Vegas’ta düzenlenen CES fuarında ilk kez uluslararası sahnede yer alacak.
BENZER HABERLER
-
BUNALTICI SICAKLAR GELİYOR!..
-
YAŞLI KADIN KİRAZ TOPLARKEN AĞAÇTAN DÜŞTÜ!..
-
POLİS YKS SINAVINA 1 DAKİKA KALA YETİŞTİRDİ!..
-
İNEGÖL HOCAKÖY’DE PETROL BULUNDU!..
-
KAYMAKAM EREN ARSLAN HELALLİK İSTEDİ…
-
İNEGÖL KAFKASSPOR, YENİ TEKNİK SORUMLUSU İLE ANLAŞTI…
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.

