Ulaşımda BUKART dönemi
Uzun yıllardır İnegöl’deki toplu taşıma araçlarında kullanılan Kent Kart kaldırıldı. Yerine ise Bursa’nın ulaşım kartı Bursa Kart geldi. Artık otobüslerde BUKART kullanılmaya başlandı.
İnegöl’deki toplu ulaşımda yeni dönem başladı. Toplu taşıma araçlarında kullanılan Kent Kart’ın yerine artık Bursa’nın ulaşım kartı Bursa Kart kullanılmaya başlandı.
Dönüşümle birlikte İnegöllü vatandaşlar artık otobüslere BUKART ile biniş yapacak. Vatandaşlar yeni kartları dolum ve satış noktaları ile İNULAŞ’tan temin edebilir. Vatandaşların eski kartlarını da 2 ay daha kullanacağı öğrenildi.
HABER: ŞABAN KORKMAZ
BENZER HABERLER
-
MAVİ KÖŞE KIRAATHANESİ’DE ÇAY İÇTİNİZ Mİ?
-
ELEKTRİK AKIMINA KAPILAN KÜÇÜK MUHAMMED’İ ALLAH KORUDU!..
-
ÇİLEK MOBİLYA ŞİRKETİNDE ÖNEMLİ TOPLANTI…
-
AKRAN DOTLUĞU PROJESİNDE ÖNEMLİ BAŞARI!..
-
GECE YARISI ÇIKAN YANGIN MAHALLELİYİ KORKUTTU!..
-
KAYMAKAM ARSLAN’DAN MEVSİMLİK TARIM İŞÇİLERİNE BAYRAM ZİYARETİ…
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.

