UYUŞTURUCU ZEHİRİNE GEÇİT YOK…
Polisin şüphe üzerine durdurduğu motosiklette uyuşturucu ele geçirildi. Uyuşturucudan haberinin olmadığını iddia eden sürücü markete gitmek için motosikleti arkadaşından emanet aldığını ileri sürdü.
Alınan bilgilere göre; Sinanbey Mahallesi üzerinde devriye gezen polis ekipleri, Halid K. (27) idaresindeki motosikleti durdurdu.
Motosiklet ve şahıs üzerinde yapılan aramalarda, motosikletin koltuğunun altına zulalanmış 15 gram metanfetamin ile hassas terazi ele geçirildi.
Uyuşturucudan haberinin olmadığını iddia eden şüpheli Halid K., motosikleti arkadaşı A.A.’dan markete gitmek için emanet aldığını söyledi. Uyuşturucu ticareti suçundan 3 ay önce cezası tamamlayan şüpheliye, ehliyetsiz motosiklet kullanmaktan 2 bin 699 lira, maske kullanmamaktan 900 lira ceza kesildi. Şüpheli gözaltına alınarak karakola götürüldü.
-
MAVİ KÖŞE KIRAATHANESİ’DE ÇAY İÇTİNİZ Mİ?
-
ELEKTRİK AKIMINA KAPILAN KÜÇÜK MUHAMMED’İ ALLAH KORUDU!..
-
ÇİLEK MOBİLYA ŞİRKETİNDE ÖNEMLİ TOPLANTI…
-
AKRAN DOTLUĞU PROJESİNDE ÖNEMLİ BAŞARI!..
-
GECE YARISI ÇIKAN YANGIN MAHALLELİYİ KORKUTTU!..
-
KAYMAKAM ARSLAN’DAN MEVSİMLİK TARIM İŞÇİLERİNE BAYRAM ZİYARETİ…

