ZEHİR TACİRLERİNE OPERASYON…
İnegöl’de yapılan uyuşturucu operasyonunda 2 kişi gözaltına alındı.
İnegöl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Büro Amirliği ekipleri, uyuşturucu tacirlerine yönelik yaptığı operasyon sonucu Yenice Mahallesi Refah Sokak’ta ikamet eden Ali B. (31) ve Baran İ. (17) isimli 2 şahsı gözaltına aldı. Yapılan aramada Ali B.’nin Üzerinden 83 adet uyuşturucu Extacy hap ve 2,26 gram uyuşturucu metamfetamin maddesi, uyuşturucu madde ticaretinden kazandığı değerlendirilen 110 lira para ile 1 adet kuru sıkı tabanca, Baran İ.’nin üzerinden ise 1 adet ruhsatsız tabanca ele geçirildi. 2 şahıs da sorgulamanın ardından adliyeye sevk edildi. Ali B. mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi. Diğer şahıs adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
BENZER HABERLER
-
MAVİ KÖŞE KIRAATHANESİ’DE ÇAY İÇTİNİZ Mİ?
-
ELEKTRİK AKIMINA KAPILAN KÜÇÜK MUHAMMED’İ ALLAH KORUDU!..
-
ÇİLEK MOBİLYA ŞİRKETİNDE ÖNEMLİ TOPLANTI…
-
AKRAN DOTLUĞU PROJESİNDE ÖNEMLİ BAŞARI!..
-
GECE YARISI ÇIKAN YANGIN MAHALLELİYİ KORKUTTU!..
-
KAYMAKAM ARSLAN’DAN MEVSİMLİK TARIM İŞÇİLERİNE BAYRAM ZİYARETİ…
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.

