İŞ KAZASINDA PARMAKLARI KOPTU!..
Salça yaparken kaza geçiren bir kadın, parmaklarını salça makinesine kaptırdı.
İnegöl’e bağlı kırsal Cemiyet Mahallesi’nde salça yaparken kaza geçiren bir kadın, parmaklarını salça makinesine kaptırdı.

Olay, bir evin bahçesinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, 50 yaşındaki Birsen K., salça çektiği sırada sol elini makineye kaptırdı. Talihsiz kadının 4 parmağı koptu.
hbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, yaralı kadını İnegöl Devlet Hastanesi’ne kaldırdı. Buradaki ilk müdahalesinin ardından Birsen K., kopan parmaklarının yeniden dikilebilmesi için Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’ne sevk edildi.
Jandarma ekipleri, olayla ilgili inceleme başlattı.
HABER: ŞABAN KORKMAZ
BENZER HABERLER
-
BUNALTICI SICAKLAR GELİYOR!..
-
YAŞLI KADIN KİRAZ TOPLARKEN AĞAÇTAN DÜŞTÜ!..
-
POLİS YKS SINAVINA 1 DAKİKA KALA YETİŞTİRDİ!..
-
İNEGÖL HOCAKÖY’DE PETROL BULUNDU!..
-
KAYMAKAM EREN ARSLAN HELALLİK İSTEDİ…
-
İNEGÖL KAFKASSPOR, YENİ TEKNİK SORUMLUSU İLE ANLAŞTI…
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.

