ÇAY BAHÇESİNDE SİLAHLI KAVGA!..
Bir çay bahçesinde çıkan tartışma kavgaya dönüştü.

Olay, Mahmudiye Mahallesi’nde faaliyet gösteren bir çay bahçesinde meydana geldi. İddiaya göre iş yerine gelen müşteriler ile iş yeri sahibi arasında, bir gün önce içilen çayların ücretinin ödenmediği gerekçesiyle tartışma çıktı.
Kısa sürede büyüyen tartışma sırasında iş yeri sahibinin belindeki tabancayı çıkararak müşterilere doğrulttuğu öne sürüldü. Bunun üzerine taraflar arasında arbede yaşandı.

İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Polis ekipleri kavgaya karışan tarafları ayırırken, arbede sırasında yaralanan 2 kişi sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından ambulansla İnegöl Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

Polis ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı.
HABER: ŞABAN KORKMAZ
BENZER HABERLER
-
BUNALTICI SICAKLAR GELİYOR!..
-
YAŞLI KADIN KİRAZ TOPLARKEN AĞAÇTAN DÜŞTÜ!..
-
POLİS YKS SINAVINA 1 DAKİKA KALA YETİŞTİRDİ!..
-
İNEGÖL HOCAKÖY’DE PETROL BULUNDU!..
-
KAYMAKAM EREN ARSLAN HELALLİK İSTEDİ…
-
İNEGÖL KAFKASSPOR, YENİ TEKNİK SORUMLUSU İLE ANLAŞTI…
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.

