HASTANE PERSONELİ ADEM AYKIŞ VEFAT ETTİ..
İnegöl Devlet Hastanesi’nde görevli olan sağlık personeli Adem Aykış, tatil için gittiği memleketi Keles’te hayatını kaybetti.
Tarlada aniden fenalaşarak kalp krizi geçiren Aykış, tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.
İnegöl Manşet Gazetesi olarak merhuma Allah’tan rahmet, dost ve yakınlarına başsağlığı dileriz
HABER: ŞABAN KORKMAZ
BENZER HABERLER
-
MAVİ KÖŞE KIRAATHANESİ’DE ÇAY İÇTİNİZ Mİ?
-
ELEKTRİK AKIMINA KAPILAN KÜÇÜK MUHAMMED’İ ALLAH KORUDU!..
-
ÇİLEK MOBİLYA ŞİRKETİNDE ÖNEMLİ TOPLANTI…
-
AKRAN DOTLUĞU PROJESİNDE ÖNEMLİ BAŞARI!..
-
GECE YARISI ÇIKAN YANGIN MAHALLELİYİ KORKUTTU!..
-
KAYMAKAM ARSLAN’DAN MEVSİMLİK TARIM İŞÇİLERİNE BAYRAM ZİYARETİ…
YORUM BIRAK
YORUMLAR
-
Şaban Korkmaz Haziran 24, 2021 10:33 pmAdem kardeşimiz çok sevdiğimiz bir personeldi. Allah rahmet eylesin Mekanı cennet olsun inşaallah

