İŞ KAZASINDA PARMAKLARI KOPTU!..
Salça yaparken kaza geçiren bir kadın, parmaklarını salça makinesine kaptırdı.
İnegöl’e bağlı kırsal Cemiyet Mahallesi’nde salça yaparken kaza geçiren bir kadın, parmaklarını salça makinesine kaptırdı.

Olay, bir evin bahçesinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, 50 yaşındaki Birsen K., salça çektiği sırada sol elini makineye kaptırdı. Talihsiz kadının 4 parmağı koptu.
hbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, yaralı kadını İnegöl Devlet Hastanesi’ne kaldırdı. Buradaki ilk müdahalesinin ardından Birsen K., kopan parmaklarının yeniden dikilebilmesi için Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’ne sevk edildi.
Jandarma ekipleri, olayla ilgili inceleme başlattı.
HABER: ŞABAN KORKMAZ
BENZER HABERLER
-
MAVİ KÖŞE KIRAATHANESİ’DE ÇAY İÇTİNİZ Mİ?
-
ELEKTRİK AKIMINA KAPILAN KÜÇÜK MUHAMMED’İ ALLAH KORUDU!..
-
ÇİLEK MOBİLYA ŞİRKETİNDE ÖNEMLİ TOPLANTI…
-
AKRAN DOTLUĞU PROJESİNDE ÖNEMLİ BAŞARI!..
-
GECE YARISI ÇIKAN YANGIN MAHALLELİYİ KORKUTTU!..
-
KAYMAKAM ARSLAN’DAN MEVSİMLİK TARIM İŞÇİLERİNE BAYRAM ZİYARETİ…
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.

